Wednesday 8 February 2017

P.L.U.T.O

Kenapa Pluto?

Yaa aku ni ibarat Pluto
Pluto yang dulu diisytiharkan sebagai 
The farthest planet 
Dan akhirnya status dia sebagai planet 
Ditarik balik oleh pihak NASA

Kau faham tak?

Ok
Sekarang Pluto ni tiada status
Orang tertanya-tanya
Pluto ni planet ke bintang?
Macam aku
Orang luar tengok aku be like
"Bella ni ok ke tak okay?"
Aku okay

Pluto tu kedudukan dia yang paling jauh
Kau nak pergi dekat Pluto tu
Kena hadap banyak simpang
Liku-liku kehidupan betul

Macam aku
Kau nak selami hati aku pun susah kan
Nak faham diri aku pun susah
Sebab aku sendiri tak faham diri aku sendiri
Macam mana?

Aku ni bukan la complicated sangat
Aku ni cuma tak suka disukai
Bukan rela dibenci
Tidak
Cuma mati hati

Kalau tak faham perumpamaan Pluto ni
Tak payah faham lah
Sebab hujah ni datang masa aku tengah barai tepi sungai
Aku pissed off dengan semua orang
Sebab semua orang rosakkan apa yang aku dah aturkan.
Menyusahkan kepala aku
Tak faham

P/s: Hey Pluto is a planet again!!


No comments:

Post a Comment