Thursday 18 October 2012

N.O.T.A N.O.T.A K.E.C.I.L


Hari yang tenang, 
Tetapi di dalam suram,

Terdapat burung-burung sedang berperang,
Menanti saat untuk terbang....

Berakhirlah perperangan,
Bermula lah satu cerita,
Beginilah PERPISAHAN,
Antara kita SEMUA...

Dalam diam otak melayang,
Menanti saat nak mati saja,
Jika salah aku layangkan,
Harap kau MAAFKAN saja...

Kelibat diri sangat keji,
Malu GILA nak mengadap DUNIA,
Dengan ini aku UNDURKAN diri,
Aku harap korang BERGEMBIRA...

1 2 3 MULA
4 5 6 TANAM
7 8 9 10 KUBUR

Ini semua DUNIA,
Di mana AKU, KAU DAN DIA,
Akan MATI begitu saja...

Jangan bersedih 
Kerana dia harap kau hidup,
Dengan jayanya...

Letakan aku dalam MEMORI,
Kerana MEMORI ini sangat tak terbeli,
Jika ini PERJUMPAAN terakhir KITA,
Harap MAAFKAN aku,
Korang semua BELI..

#arachester

No comments:

Post a Comment