Friday 19 October 2012

S.I D.I.A Y.A.N.G B.O.D.O.H

pelik
bumi ni pelik
aku nampak si bohong setelah aku celik
tak ade ke rupa yang lagi best dari dia yang jelik
arghhhh

kau
hari hari nak cantik
pakai bedak bertepek tepek
berlagak yang kau lah tercantik
tapi kaki katik
berlagak kaya tapi lokek
dengan gaya kau yang gedik
cukup mencerminkan kau tu sengkek

kau
suka meranapkan setiap sudut aku
terpekik terlolong di telinga aku
kau fikir telinga aku suka dengar suara kau?
huh
berlagak berkuasa di mata dunia
menebarkan wang kertas ke udara
sambil melaungkan
aku kaya
aku kaya
aku kaya

bodoh
sumpah kau bodoh
terpedaya dengan penipuan dunia
orang ada itu
kau pun nak
tapi bukan duit kau
mintak orang sana sini
tak dapat
merajuk
kau ingat aku nak pujuk
blah
blah..
nyah kau dari pandangan aku
kalau kau baik mahu jugak aku tolong
tapi perangai serupa bangsat.
bangsat
bangsat... 

#arachester

No comments:

Post a Comment